Levering og betaling

Frakt

Vi leverer våre produkter til mange destinasjoner i Norge og Sverige, med vår egen gratis transport. Produktene vil være trygt og komfortabelt pakket inn – det er vårt ansvar. Se kart under for å se våre faste rute i Norge og Sverige. (Ofte er vi i Oslo, Sverige, vi kjører E18 fra Stockholm til Arjang). Det er også mulig å plukke opp produkter fra lageret i Kaunas, Litauen eller levert under en separat avtale.

Når du har bekreftet din bestilling, vil vi informere om den foreløpige leveringstiden (dette er bare en omtrentlig tid). En uke før ankomst, blir enhver kunde informert om eksakt leveringsdato og omtrentlig time. Og så, 1,5 til to timer før møtet, klientene igjen vil bli informert om det nøyaktige tidspunktet for møtet. Informasjon bidrar til å planlegge tid for begge sider.

Noen ganger, hvis ordren ikke er stor eller det ikke er mulig få produktet trygt frem i trafikken, vil vi ikke sende en lastebil til en bestemt adresse. På grunn av disse forholdene, kan vi arrangere et møte i et større og mer praktisk beliggenhet på hovedveien ved siden av deg, eller lignende. Selvfølgelig er denne tilstanden avtalt før du bestiller produkter.

Hvis du ønsker levering til en adresse som ikke på vår vei vanligvis, vil vi ordne levering til mot ekstra avgift. Leverings gebyret ordner vi når du bestiller produkter. Hvis mengden er større, men ikke er på vår vei vil vi organisere transport eller det blir transportert i vår egen transport gratis.

Så snart føreren kommer med varene, vanligvis vil han løfte ut varene. Vår lastebil har heis og bakhjul for å transportere paller. Så brede og lange produkter er ikke vanskelig å losse eller laste. Hjelp- kommer alltid godt med og sparer tid. Produktene vil ikke bli bært til deres lokaler, i andre etasjer, kjellere osv. Sjåføren behøver ikke å gjøre det. Uansett, hjelp fra begge sider vil være til nytte.

Når produktene blir pakket ut, vennligst sjekk/se etter om alt er i orden og varene ikke er skadet. Vi er alltid nøye med å pakke trygt og godt, med tanke på at vi kjører våres produkter selv og vi er ansvarlige for de. Sjåføren vil gi deg original faktura og vil be deg om å signere. Vennligst signer forståelig, dato og navn.

Etter levering

Vi tar alltid imot dine kommentarer og observasjoner etter produksjonsinnretningen. Hvis du har spørsmål om montering før eller etter – er du alltid velkommen til å spørre. Det ville være flott å få bilder som vi kan publisere på våre nettsider og Facebook-side.

Betaling

På din ordrebekreftelse, trenger vi din signatur på forslaget. Det er også nødvendig å få kundedata og detaljer, leveringsadresse. Vi ber dere alltid sjekke nøye om alle detaljene er riktige før du bestiller og godkjenner ordren, for det kan være for sent å endre når du allerede har bestilt.

En uke før levering av produkter vil du bli informert om nøyaktig leveringsdato og med det vil du få faktura. Avhengig av forholdene og størrelsen på ordren, fakturaen du mottar er fra vårt Norske firma ‘‘JONAS VINDUER AS‘‘ eller Litauisk firma UAB JONAS VINDUER. Vårt firma tar seg av alle tollprosedyrer, sånn at du ikke trenger å bekymre deg for det.

Betaling må være mottatt før levering. Kun faste kunder og partnere kan noen ganger få betalingsutsettelse. Kunder som ikke ønsker å betale før de mottar varene – tilbyr vi alltid å betale sjåføren med bankkort. Hvis du velger å betale sjåføren, må du signere faktura og det må bemerkes at betaling skjer med bankkort. Vennligst se vår transport og leverings galleri.